Adventurepark Mountain Hockeck en Kaiserbad Ellmau

Duitsland, Oberaudorf

Vandaag zijn we naar een Adventurepark geweest in Oberaudorf (Duitsland). Ik kocht een speciaal triathlon ticket met verschillende activiteiten. Eerst zijn we met de stoeltjeslift naar de top gegaan en hebben we heerlijke kaiserschmarrn op.
Daarna zijn we met de rodelbaan naar beneden geweest. Halverwege had ik nog bijna 2 herten aangereden, maar gelukkig renden ze snel de bosjes in, na een tijd met me mee te hebben gerend.
Eenmaal beneden aangekomen, bleef mams beneden en ging ik nogmaals naar boven om met een zogeheten flying fox naar beneden te vliegen.
Er werd ook een foto gemaakt tijdens deze vlucht, alleen lijkt het op deze foto alsof ik het niet leuk had..
Eenmaal bij het eindstation van deze vlucht aangekomen, ben ik verder naar beneden gegaan met een steile glijbaan waar mijn moeder zat te wachten.

Na dit leuke ochtendje, zijn we verder gereden naar Kaiserbad Ellmau waar we even lekker hebben gezwommen. Het buitenbad was helaas sinds een weekje dicht, maar gelukkig kunnen we wel gebruik maken van de 2 glijbanen.

Daarna weer naar het huisje gegaan, gegeten en nog even met de drone gevlogen en daarna alvast alles ingepakt. Morgen voor 9u moeten we uitgecheckt zijn, dus dat wordt vroeg op!

Jullie hadden vandaag dus een Kaiserdag met -schmarren en - bad Goeie thuisreis!