Een echt ZONdagje

Turkije, Antalya

Vandaag hebben we lekker lang uitgeslapen om vervolgens de brunch mee te pakken in het restaurant.
Daarna bij het strand even gelegen in de zon en met een puzzelboekje (inmiddels al 27 graden).

Na verschillende eettentjes te zijn afgegaan zijn we verder gaan zonnen bij het aqua park (inmiddels zo'n 33 graden) en ben ik in m'n eentje nog wat glijbanen af gegaan.

Vervolgens nog bij een ander zwembad liggen zonnen en daarna weer wat gegeten (en zo een beetje de hele dag door, haha).

Na even op de kamer te hebben gelegen, werden we om half 8 bij het Italiaanse a la carte restaurant verwacht er kregen we hier nog een uitgebreid diner voorgeschoteld.
Daarna lekker uitgebuikt op de kamer en verder rustig aan gedaan.
Al die excursies waren toch stiekem best wel vermoeiend, hihi.

Laatste dagen dan maar lekker even rustig aan. En geniet van de warmte. Het is vandaag hier 9 graden en het zeikt. :-(

ilonka 2022-04-25 08:47:08

@ilonka Komt zeker goed. Zal ff wennen worden met het weer straks in Nederland..