Laatste dag Cyprus

Cyprus, Kyrenia

En toen werden we wakker en was onze laatste dag Cyprus alweer aangebroken. We besloten de dag ervoor om toch nog even bij een kasteel in de buurt te gaan kijken, het St. Hilarionkasteel, dus om half 10 stond de taxi klaar om ons weg te brengen, nadat we uitgecheckt hadden. Het kasteel zelf was erg mooi en als je eenmaal boven was, was het uitzicht ook nog eens prachtig.
Om half 12 hadden we het wel gezien en stond de taxi alweer beneden op ons te wachten. Deze bracht ons naar het centrum van Kyrenia waar we vervolgens hebben gegeten, gedronken en een beetje door de stad hebben geslenterd. Om 18u hebben we het busje richting het hotel genomen en daar werden we om half 8 opgehaald door de bus die naar het vliegveld 'Ercan' ging. Het was een super leuke en mooie vakantie!

goeie en fijne vlucht kusss mams

yvonnes.reisdagboek 2016-09-12 20:52:11

welkom thuis. de vakantie zit er dus helaas al weer op, maar genoten hebben jullie gelukkig!!!!

pa 2016-09-14 22:20:40

@pa: bedankt! Was zeker een leuke vakantie!