De eerste bestemming

Nederland, Herkingen

Vandaag besloten om aan onze reis te beginnen. Om 10 uur zijn we de vouwcaravan op gaan halen en zijn we hem gaan inpakken met onze spullen. Alles paste gelukkig en we hadden zelfs nog een plekje over!

Rond 12:15u zijn we gaan rijden richting de eerste camping: Zum Stillen Winkel. Gelukkig geen file of ander oponthoud gehad de hele reis. Wel even 2 keer gestopt, want de reis duurde in het totaal toch wel iets langer dan de duur dat Maps aan gaf, aangezien we maar 90 km/u mogen. Om ongeveer 17:15u komen we dan eindelijk aan op de camping. Een vriendelijke Nederlandse eigenaar begroette ons en we mochten zelf een plekje uitkiezen. Dit werd er eentje vlakbij een boom (om Angel aan vast te leggen) en vlakbij het water (omdat dat gewoon mooi is).

En dan nu, het opzetten van de vouwcaravan. Normaal lukt dit altijd binnen 10 minuten, maar nu zat het helaas iets tegen (nog geen idee waardoor het kwam). We kunnen gelukkig de komende tijd nog genoeg oefenen met opzetten!
Oh ja, en Angel.. Die heeft de hele tijd netjes liggen toe kijken!

Nadat we klaar waren met opzetten, maar even iets gegeten, folders van de omgeving bekeken en daarna eigenlijk redelijk snel in bed gedoken. Morgen weer een dag!

Ik hoop dat jullie het vandaag droog houden. (28/5) Het wordt meh-weer hier. Hagel en onweersbuien. Fijne dag

Ilonka 2019-05-28 07:17:46

Mooi plekkie idd. Geniet er van

Mike 2019-05-28 08:18:35

@ilonka: af en toe gemiezerd, maar verder heerlijk gehad! @michael: Thanks!