Camping Juritz

Oostenrijk, Feistritz im Rosental

Vandaag een dagje op de camping, Juritz, doorgebracht.
Het is een fijne rustige camping met grote plaatsen die je zelf mag uitkiezen. Veel Nederlanders hier die elkaar volgens mij al een tijdje kennen. Ook wel mensen met honden, maar daar weinig hinder aan.
De douches en wc's zijn prima, alleen bij de douches om de halve minuut op een knop drukken en geen bankje in de douche. Helaas zijn er geen watertappunten verdeeld over de camping, waardoor we elke keer best ver moeten lopen met de watertank. Dat is eigenlijk het enige grote nadeel. Verder een fijne camping met een mooi uitzicht, een zwembad, een soort huiskamer (met spellen, tv en tafelvoetbal) en een speeltuin voor de kinderen (die er nu eigenlijk niet zijn).

Vandaag lekker uitgeslapen en daarna op ons gemak gebrunched en een paar wassen gedraaid. Tijdens het wachten nog even getafelvoetbalt (als dat een woord is) en daarna lekker zitten niksen. 's Avonds nogmaals gegourmet (restjes) en nu.. Bankhangen!