Wandelen

Duitsland, Manderscheid

Vandaag een lekker warm dagje gehad (24°). Vanochtend na het ontbijt besloten we te gaan wandelen in Manderscheid, de wandeling: Manderscheider Burgenstieg. Iets met een burcht. Nadat we de tassen hadden gepakt, stapten we de auto in opweg naar Manderscheid. Eenmaal daar aangekomen, kon onze wandeling beginnen. In het totaal zou de wandeling 6 km. zijn, maar voor ons gevoel waren we langer onderweg (ondanks dat we alle bordjes goed hadden gevolgd). Onderweg een par keer gestopt om iets te drinken (helaas waren we brood vergeten). Richting het eind kwamen we aan bij de burcht. Daar nog even een paar fotootjes gemaakt en toen weer doorgelopen richting de auto. Inmiddels was het al kwart over 4 en stikten we van de honger, dus zijn we daarna maar gelijk doorgereden naar het restaurant Mausefälle in Neroth, waar we vorig jaar ook heerlijk hebben gegeten. Na het lekkere eten (schnitzel, salade, patat en een ijsje) zijn we naar het huisje gereden. Nu maar lekker bijkomen van de wandeling en van het eten.