Wild- und Freizeitpark Klotten

Duitsland, Klotten

Vandaag vroeg opgestaan voor een leuk parkje waar ik een aantal jaren terug ook ben geweest; wild- und Freizeitpark Klotten, vlakbij Cochem. Om half tien vertrokken we na weer een heerlijk ontbijt buiten. Na driekwartier rijden, kwamen we er aan. Eerst het 'wild' gedeelte doorgelopen en daarna naar de attracties in het 'freizeit' gedeelte. Na de bootjesglijbanen, achtbaan en boomstamrivier zijn we wat gaan eten en eigenlijk zat het er toen alweer op. Angel heeft zich prima gedragen en was onder de indruk van alle dieren en mensen.
Daarna besloten we om verder te gaan naar een Maar in de buurt van het huisje, omdat het eigenlijk toch best wel warm was. We gingen naar het Gemündener Maar. Hier heeft Angel lekker kunnen zwemmen. Daarna naar de bakker in Daun gereden. Lekkere broodjes gehaald en nu... nu liggen op het ligbed op het terras in de zon bij het huisje (27°).

nog een paar dagen "afzien" met dit weer! prettige voortzetting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!