Camping Zum Stillen Winkel

Duitsland, Niederbreitbach

Vandaag redelijk uitgeslapen en rustig aan gedaan.
Deze camping, Zum Stillen Winkel, doet zijn naam eer aan. Buiten het gefluit van de vogeltjes is amper iets te horen. Gelukkig hebben we ook geen luidruchtige buren, wat ook wel scheelt. Het sanitairgebouw is net nieuw en erg schoon (met verwarming).
Helaas geen gratis Wi-Fi en de internetverbinding is ook best slecht hier.

Verder is er in de omgeving en op de camping zelf weinig te doen, dus zijn we maar de brug op de camping vlakbij ons plaatsje overgestoken voor een wandeling door de bergen/bossen.
Een paar uur later kwamen we weer terug van de rondwandeling en hebben we lekker gezeten bij de caravan. Het is niet zonnig, maar gelukkig wel redelijk droog, dus kunnen we lekker buiten zitten.
Nu lekker pannenkoeken bakken en afwassen!

gaat het lukken met die kooktent? leuk hoor!

pa 2019-05-28 21:17:43

Jazeker, echt een uitkomst! Zo hoeft de voortent niet mee en kunnen we toch 'buiten' de caravan koken (ook als het regent)