Laatste dag

Griekenland, Parga

En dan echt de laatste dag.
Omdat we vanavond pas vliegen, hebben we vanochtend rustig aan gedaan. Tussen 11.00 uur en 11.30 uur moesten we uit ons huisje. Daarna zijn we al richting Preveza gereden om iets voor Preveza nog een strandje te pakken. Gekozen voor een strand waar ook - op het strand - een douche is.

In de middag hebben we ‘traditional’ Grieks gegeten in het centrum van Preveza. Preveza heeft een leuk centrum. We dachten ook nog even te gaan winkelen om de tijd te overbruggen maar helaas zijn in Preveza de winkels tussen 14.00 en 18.30 uur gesloten.
Daarom zijn we nog langs de kust gereden van Preveza om een plekje te zoeken waar we zouden kunnen zitten om wellicht wat lezen. Maar toen kwamen een ‘waterpark’ tegen! Kinderen weer zwemspullen aan en nog even de zee in.

Uiteindelijk auto ingeleverd, koffers afgegeven die als bagage mee moeten en wachten op ‘boarden’. Jammer genoeg een kleine vertraging. In plaats van 21.00 uur vetrekken we iets over half 10.