Een-na-laatste dag

Sri Lanka, Negombo

Morgenavond vliegen we naar Nederland. Vandaag zijn we al naar Negombo gegaan. We logeren nu in het Golden Pizza hotel & restaurant 6 km van de luchthaven. Een heel eenvoudig hotel maar wel met een zwembad en goede pizza's.

De reis van Galle naar Columbo hebben we met de trein gedaan. Een mooie tocht. Helaas wel in een hele volle trein. We hebben 2,5 uur op het 'balkon' doorgebracht. Om beurten konden we zitten bij de deur (zie foto).
Vanaf het treinstation van Colombo was het nog 35 km naar ons hotel. Klein stukje dus maar. Toch moeten we er nog steeds aan wennen dat de meeste bussen hier maar 20 km in een uur afleggen. Dat betekende dus nog anderhalf uur met de bus😊. Maar we hadden wel een bus met video. Al vrij snel werd een dvd uitgezocht en kregen we een optreden te zien van een populaire Sri Lankaanse band. De volumeknop werd opgedraaid dus we hadden in de bus weinig last meer van het getoeter rond ons heen.
Dit was onze laatste busrit in een Sri Lankaanse bus.

Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt! Om nooit meer te vergeten! Alvast een goede reis naar huis. Groetjes van ons allemaal! 😘

Paula 2017-08-05 22:25:22

Wat hebben jullie een fantastische reis gemaakt. En wat heb ik genoten van jullie vakantieverhalen. Goede vlucht naar huis gewenst. Liefs