Vakantie begonnen

Duitsland, Düsseldorf

We zijn anderhalf uur geleden gearriveerd op het vliegveld van Düsseldorf, ruim op tijd voor de vlucht. De vakantie is nu echt begonnen. Einde van de ochtend waren we al afgereisd naar Limburg waar we bij mijn ouders hebben geluncht samen met Coen, Anne, Benthe & Marijn. Daarna zijn we naar het vliegveld gebracht.

Het afgeven van onze rugzakken voor ruimbagage ging erg snel. De rugzakken van de kinderen mogen als handbagage mee in het vliegtuig. Uiteindelijk hebben we daarvoor gekozen maar er niet aan gedacht om de deodorant en de haarwax uit de rugzakken te halen... Bij het controleren van de handbagage werden we er daarom uitgehaald (door overigens een erg vriendelijke man, maar regels zijn regels).

Om de start van de vakantie te vieren, hebben we onszelf getrakteerd op een grote Weizen.

Benieuwd hoe de reis verder gaat verlopen. Om 20.00 uur vertrekt onze vlucht. Morgenavond 20.00 uur plaatselijk tijd arriveren we in Colombo. Dan hebben we 21,5 uur reizen erop zitten 🤗. Helaas hebben we enige tijd geleden een vluchtwijziging gehad waardoor we vier uur langer onderweg zijn. In plaats van 3 uur wachten op Abu Dhabi hebben we daar nu een tussenstop van 7 uur. Maar dat is morgenochtend pas...

Genoeg tijd om nieuwe wax te kopen!! 👊