Heenvlucht

Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Onze tweede vakantiedag staat in het teken van reizen. Vanochtend arriveerden we 4.30 uur Nederlandse tijd - 6.30 plaatselijke tijd - in Abu Dhabi. Verzorging en service tijdens vlucht waren goed. (We hebben geboekt bij Air Berlin maar de vlucht werd uitgevoerd door Etihad.) Helaas hebben niet alle familieleden even goed geslapen; dit kan een zware dag worden😉.

Tijdens de vlucht was het wel even 'schrikken' toen ik van KPN een sms kreeg met de tarieven voor bellen binnen Antarctica?!

In Abu Dhabi begon het lange wachten. Omdat we een vluchtwijziging hebben gehad (in febr. al) moeten we hier ruim 7 uur overbruggen.
In een lounge met 'ligstoelen' geprobeerd om enigszins te slapen. Maar deze stoelen waar zo gemaakt dat ze niet echt comfortabel lagen. Daarnaast was het ook behoorlijk koud, te koud, terwijl het buiten bloedheet was.

Om 14.00 uur vertrekken we weer. Deze vlucht heeft een kleine vertraging. We landden 20.25 uur plaatselijke tijd in Colombo, Sri Lanka. In Nederland is het 16.55 uur.
Nu wachten op onze bagage. Daarna simkaart kopen (tip van eigenaar van accomodatie waar we over 3 nachten verblijven). Dan taxi naar Negombo.
Dan kan de vakantie echt beginnen🌞.