Day 21 Hiking to Busapest 4 + 5 mei

Hongarije, Budapest

We komen aan bij hotel Attila, een kleine zolderkamer aan de snelweg. Wat een lawaai, we doen geen oog dicht.

Ons einddoel eindelijk bereikt.
Het hotel zit op 10km vanaf het centrum.
We pakken de metro, die gratis is voor senioren, en genieten van de mooie stads uitzichten, stappen uit bij het parlements gebouw, heel indrukwekkend!

Voor het laatste avondmaal lopen we met de groep naar de Donau. Er is een kermisachtige, levendige sfeer op de boulevard met hongaarse eettentjes.
Aparte sfeer zo, bij avondlicht.

De volgende dag, 5 mei, gaat ieder zijn eigen weg huiswaarts.
Wij nemen nog een overnachting in hotel Wellness Spa, een heerlijk ruim appartement van alle luxe voorzien. Eindelijk weer een goede nachtrust.

De dag van vertrek, 6 mei nemen we nog een lekkere laatste lunch, mijn traktatie. We wandelen door een mooie wijk naar het (Joodse)restaurant Mazzle Tov.

Wij vertrekken 6mei met de nachttrein en zullen dinsdag 7 mei aankomen om 9.30uur in Utrecht....

Als ik dit lees dan zijn jullie thuis. In heerlijk zonnig Nederland. Wat een reis Annette mooi maar ook afzien nu en dan denk ik. We zien elkaar weer op de tennisbaan gezellig grts Carla

Carla 2024-05-08 07:01:53

Beste Annette, mooie tocht gemaakt zo te lezen, en met mooi weer weer thuis! Heelhuids neem ik aan, en een goede ervaring rijker! We zien elkaar in Utrecht op 18 mei! Lekker zingen 🎶