Day 7 Hiking from Petronell to Bratislava (25.7km)

Slowakije, Bratislava

We worden wakker in ons hotel Petronella en nuttigen een uitgebreid ontbijt. Vandaag vertrek ik met Bertus. Fred &Jeannette laten zich met de auto naar Hainburg brengen.
Het wordt vandaag een lange route met hobbels.
De route geeft een stippellijn aan, het blijkt eerst een weiland dan een soort grindpad, we zitten goed.
Komen steeds dichter langs de oever vd Donau.
Halverwege drinken we koffie en pakken voor een paar km de trein.
Het laatste stuk langs de Donau is is eindeloos en koud met Nwind.
We komen aan in hostel en maken ons stapelbed op.
Hilarisch om met zijn allen in 1 zaal te slapen........

Vandaag schijnt de zon hier maar ook met een koude Nwind. Ik stel me voor hoe dat eindeloze laatste stuk moet zijn geweest;). Hopelijk laat de zon zich bij jullie ook zien de komende weken. Afgelopen woensdag hebben wij hier met de webcam van de club zitten duimen voor droge banen maar helaas. Ik ga zo met een club Pierewaaien over het strand van Scheveningen naar Wassenaar. Mooie wandelingen de komende dagen Annette, ik vind je stoer maar dat wist je al. Liefs, Carla

Carla 2024-04-21 10:37:32

Mooie foto's Annette! Ik geniet mee met jullie avonturen!

Winnie Bosman 2024-04-21 12:14:05

Hoi Annette, Ik heb via Joke je link gekregen om mee te lezen over jouw avontuur. En gelijk veel herkenning. Wij hebben van Bratislava via Wolfsrath naar wenen gelopen over het jacobspelgrimspad. Ik ben erg benieuwd naar de volgende etappes. goede tocht verder en goed weer.