Dag 4 -Yaprakli - Kemerkaya - 20 km

Turkije, Kemerkaya

We lworden door de taxi opgehaald en afgewerkt bij de stuwdam.
De taxi chauffeur maakt op ons verzoek een foto van de groep.
We lopen door een licht afwisselend heuvelachtig gebied en we passeren dorpen en de vallei waar ooit nomaden hebben geleefd.
Er is loslopend vee, ongekende vriendelijkheid en we passeren lieflijke dorpjes.

Na ruim een uur langzaam klimmen komen we prachtige rotsmassieven.
De laatste uitdaging, naar de top, wordt gedaan door een deel vd groep, dit zijn de bikkels.
Zelf neem ik even pauze en ga even plat op een mooi vlak rotsblok.

We komen bij de oude weg, dat was echt spectaculair,best goed in tact na ruim 1000 jaar.

We slapen in Bolvadin in Polybotum, het hotel met de naam vd oude Romeinse stad die Bolvadin ooit was

Hallo Annette Prachtige foto’s en prachtige omgeving.

Loes Hoogenboom 2021-10-06 21:55:27

He Annette, Mooi en zonnig, of is het echt heet. Ik mis je persoonlijke verhaal over steile heuvels, leuk gezelschap, spannende ontmoetingen en zere voeten. Zijn de tochten niet te lang en zwaar? Ach wel voor hetere vuren gestaan toch. Geniet ervan.

Fred 2021-10-07 22:14:24

He Fred, Dag 2 en 4 waren wel pittige dagen, klimmen en vooral dalen is lastig... Heerlijk wandelen in goed gezelschap daar word ik blij van.....

annette.aan.de.wandel 2021-10-07 22:38:06

Beslist een indrukwekkende omgeving, ondanks de vaak kale dan wel geringe begroeiing. En toch niet troosteloos. Weinig Turken die je tegenkom, lijkt het, maar mogelijk andere levende wezens: zoogdieren, vogels, …. Succes met je verdere tocht!

André 2021-10-07 23:00:54

Hallo Andre, Dank voor je feedback. Onderweg toch wel veel Turken die we tegenkomen. We zijn als wandelaars een bezienswaardigheid. Krijgen overal thee aangeboden en zoetigheid. Bij de warme maaltijd veel yoghurt, heel smakelijk. Ik heb nog nooit zoveel yoghurt gegeten...