26 mei naar Emirdag

Turkije, Emirdağ

Vandaag is 7e wandeldag, We verlaten Midas Han, waar we 3 nachten hebben geslapen.
Het was een mooi landgoed, maar het was erg koud, vooral 's nachts.
Heb wel geleerd hoe een vuurtje te maken in de houtkachel, dat gaf wat warmte

Het blijft maar regenen,vandaag zelfs hagelbuien en onweer.
In de middag kwam even de zon, toen was het behoorlijk warm.
Daarna weer flinke buien.

We starten in Han, een aardig plaatsje waar alleen ouderen, pensionades wonen, aldus de jonge apotheker, die even zijn winkel opslot doet om bij ons op het terras te komen zitten. Hij is gastvrij en bereid om al onze vragen te beantwoorden.
We gaan ook nog even langs de burgemeester voor een stempel.
Het wordt de hoogste tijd, bijna 11.00 uur om de wandeling te beginnen.
We lopen veel langs asfalt, recht toe recht aan, het begint weer te regenen

We maken een praatje bij bewoners vh dorp en vragen om te schuilen bij een alleenstaande oudere vrouw, zodat we thee kunnen drinken en lunchen met brood en de restjes van gisteren.

Uiteindelijk komen we aan in Emirdag, hotel Celikoglu, ook de camping groep is hier welkom.