Day 4 Hiking from Rauchwarth to Trautmannsdorf (13 km)

Oostenrijk, Trautmannsdorf an der Leitha

We worden wakker in 23hotel. Wat een gastvrijheid van Christine en haar man, wijnboer. Aan tafel heerlijke chardonnay gedronken.
Ik besluit om een doosje van 6 flessen Trischitz wijn te bestellen.
Zij bieden aan om het te laten bezorgen, echter Bram komt langs met de auto voor bagagevervoer.....ik kan het verder aan hem overlaten.

De wandeldag begint zonnig met slechts 8 tot 10C.
Aangekomen in Tratmansforf begint het te regenen, we gaan gauw een gasthuis in voor koffie en torte, een mooie plek om te schuilen.
Rond 13.00 uur landen we in hotel Ungar, een hotel in de stijl vd jacht, gelegen aan de Leitha.

Een goed idee om gelijk een doosje wijn te bestellen Annette er moet toch iets tegenover de inspanning van het wandelen staan ;) Leuk om van je te horen fijne avond! Grts Carla

Carla 2024-04-17 19:31:09

Hi Annette, jullie zijn lekker ‘an de kuier’ zoals ze hier in Sallands dialect zeggen! Ik lees ook de reisverslagen van Bernd op de Via de la Plata, en van Margot die met 2 ezels de Voie de Vezelay loopt. Drie totaal verschillende ervaringen van lopers, qua weer is Spanje momenteel het meest aantrekkelijk! Nederland het minst aantrekkelijk! Geniet maar mooi van het onderweg zijn! Groetjes Joke