Zaterdag 20 mei - 1e dag ontbijt in hotel Arasta route naar Eskesehir

Turkije, Eskişehir

Gisteren zijn we na vlucht en lange busrit van 5 uur rond middernacht aangekomen in eskiseher, in hotel Arasta.
De rest vd groep slaapt al.
Bij het ontbijt worden we door hen welkom geheten.

Na ontbijt vertrekken we met de auto naar de start voor de eerste Etappe, de aanloop naar E.
Het is meteen al stevig klimmen en een pittige etappe.
Sommigen haken eerder af en nemen een taxi voor het laatste stuk.
Ik loop wel door, door de drukte vd stad, rond 6uur weer bij hotel.
Met de hele groep gegeten bij Krim Tartaar.

Hoi Annette, Ik ga je volgen,leuk! Dat was al gelijk een goeie vuurdoop met die regen. Ik hoop voor jullie op goed weer tijdens de rest van de route en veel plezier. Zet 'm op! Liever groet, Carla

Carla 2023-05-22 05:44:49

Hi Carla, Vandaag de 3e wandeldag vanuit Karapazar. We lopen tot 16.00 uur, dan begint het met regenen en duiken we een theehuis in. Het is bar en boos. De campeerploeg ziet het niet zitten om de tenten op te zetten en zoeken naar alternatieven. De hotelgroep reist met taxi weer terug, maar liefst 42 km De komende dagen verwachten ze ook veel regen. Hoe is het weer in NL?