Op naar Konya, hiking to the light

Turkije, Konya

We (Fred, Sjun, Noelle, Karien en ik) worden wakker Sille, hotel Konak.
De rest slaapt al in Konya en zwaait daar Fikri uit. Gisteren aan tafel al afscheid genomen van hem en Mehmet.
Na het uitgebreide ontbijt (met warme patatjes) bezoeken we de Byzantijnse kerk met iconen, zie icoon van aartsengel Michael.

We vangen aan met de laatste etappe, we verlaten Sille, met enige weemoed slingeren we door het laatste stukje landelijk groen.
Het begint weer te regenen: voor de laatste keer poncho's aan en door de modder banjeren. Vanuit de bergen zien we Konya Liggen, een mooie plek om foto's te maken.
We wandelen Konya binnen aan de kant vh ziekenhuis. Met de taxi is het dan nog 20 min om te komen bij het centrum en hotel Derya.

Hoi Annette je hebt het volbracht!! Petje af hoor. Het leek mij een barre tocht maar ook met veel mooie en waardevolle momenten. Tot snel in Nederland. Hier kun je je opwarmen. Ik speel vanavond mijn 1e partijtje in het open toernooi bij Houtrust ook een beetje spannend maar van een andere orde dan jouw pelgrimage. Goede terugreis en tot snel. Lieve groet Carla

Carla 2023-06-16 06:31:10

Hoi Carla, Succes met het tennistoernooi. Zit je nog in de race? Ik kijk wel uit om in NL te zijn en weer het gewone dagelijkse ritme op te pakken, zo ook het tennissen. Gisteren en vandaag 2 rustdagen met stadswandelingen en winkeltjes neuzen....ook vermoeiend. Dankje voor het volgenen je lieve berichtjes. Tot gauw Dankje voor het volgen en je lieve reacties.