Wandeldag 10 - Vezirhan

Turkije, Vezirhan

Gisteren aangekomen in osmaneli en geslapen in een echt bed in Butik Otel.
Met 4 vrouwen op een 4 persoonskamer, niks voor mij zo'n kippenhok, ook een beetje een puinhoop met al die ontplofte koffers en vrouwenspullen liggen overal verspreid.
Maar verder wel gezellig eenieder is wel heell aardig en zorgzaam voor elkaar.

De etappe van vandaag is een pittige, veel klimmen, het is warm.
De middagpauze in dorpje Bayndir met tosti en een heerlijk ijsje.
De helft van de groep gaat met busje huiswaarts.
Ik sluit me aan bij Sedat die het vervolg vd route gaat pionieren. Het is weer een heus avontuur.
Het eindpunt van de route is treinstation Vezirhan. Tijdens het wachten op de bus drinken we ayran,Citroenwater en thee, we zijn immers uitgedroogd.

Ik besluit om de avondmaaltijd met de groep over te slaan, ik ben te moe om te eten in gezelschap.
Ik neem even tijd voor een wasje, een stukje lezen en een stukje schrijven van dit verslag met een broodje dat nog over is vd lunch en een heerlijk koud biertje.