Overwegingen

Portugal, Vila Praia de Âncora

We starten de dag met 2 overwegingen, eentje over de staf ( wie of wat biedt je steun, waartegen zou je jezelf willen beschermen) en eentje over het thuisgevoel (wanneer voel je je thuis, wat betekent thuis voor jou, bij wie voel je je thuis). Lastig maar leuk om onderweg ook even over te filosoferen 😊.
De route de stad uit duurt lang maar is niet persé vervelend. Soms lijkt het wel een doolhofje waar we doorheen lopen. Gelukkig staat het allemaal heel goed aangegeven met die gele verf. Waarom het juist geel is is weer een mooi verhaal. Degene die de route wilde gaan uitzetten omdat hij deze zo mooi vond bedacht dat hij dat wel kon doen met verf. Hij had ook nog wel wat verf in zijn schuurtje staan en dat bleek dus gele verf te zijn 😅😅.
Onderweg komen we een paar pittige klimmetjes tegen en het is warm. Wat is een beetje schaduw dan lekker! De voetjes en beentjes doen het nog goed al heb ik intussen wel een vervelend blaartje. Ik kan er nog mee wandelen. 😁.
En we zijn weer bij de zee aangeland 🏖️🏖️.
Vandaag was de laatste dag in Portugal, morgen wandelen/varen we rustig Spanje binnen. Niet normaal zo snel als het gaat….

Morgen lekker ontspannen een stukje met een bootje. Vanaf Remo? Dat is luxe pelgrimeren. :)

Arie 2023-04-17 19:38:50

Haha geel is de nationale kleur van Portugal geworden, valt goed op toch. We nemen broodjes en koffie mee, lekker ff pauze op zo,n muurtje. En die Super Bock doet het ook goed zeker 😋🥪