Weer thuis 😊

Nederland, Schiphol

Vandaag is de dag van de terugreis naar huis..... Gelukkig hebben we het inpakken gisteren al gedaan en aangezien er het een en ander is opgegeten en opgedronken, past alles makkelijk πŸ˜‚πŸ˜‚. We hebben nog een lekker ontbijtje tegoed aan de overkant. Het is een lekker ontbijtbuffet en we genieten er van. We brengen de auto lekker op tijd terug naar het verhuurbedrijf en omdat we nogal wat ongemak hebben gehad weet Arie nog een korting/teruggave van de huur te krijgen. Toch meegenomen!!!
Op het vliegveld worden we een beetje van het kastje naar de muur gestuurd om in te checken, uiteindelijk lukt het natuurlijk toch, alleen jammer dat we niet naast elkaar en zelfs niet in de buurt van elkaar zitten. Dat maakt de terugreis ongezellig. 😏😏, gelukkig is die maar 3 uurtjes πŸ˜„πŸ˜„.
De vlucht gaat prima maar als we op Schiphol zijn kunnen we het vliegtuig niet uit. Er schijnt iets met de slurf te zijn, dat duurt ongeveer 3 kwartier en ondertussen wordt het hardstikke benauwd in dat vliegtuig. Uiteindelijk komt het natuurlijk goed en Sandy en Britta zijn blij om ons te zien. En wij natuurlijk om hen weer te zien! En zo zijn we weer thuis na een fantastische reis door IJsland. Wat een bizar land en wat een mooie reis, zucht........ 😊😊

Net met veel plezier het hele verslag gelezen. Wij gaan eind mei met hetzelfde type auto rondreizen voor twee weken. Een toevallig woon ik in jullie buurgemeente Heemskerk

Marie 2022-03-17 18:58:21

Wat grappig dat je mijn reisverslag hebt gevonden. Ik denk nog met heel veel plezier terug aan deze prachtige reis…. Ik hoop dat jullie net zo genieten van dit unieke land als wij πŸ˜ƒ