Rondreis Nepal 2017

9 apr 2017 - 6 mei 2017

Nepal.
Sommige landen op deze wereld hebben een magische aantrekkingskracht, waarom weet ik niet maar oooo, wat zou ik daar graag een keer naar toe gaan!!!!! En Nepal is gewoon 1 van die landen. Totaal andere cultuur, heel veel natuur, "dak van de wereld", noem het maar op.
Eindelijk heb ik de kans en gelegenheid om deze droom waar te gaan maken en nadat ik in oktober 2016 op het Verre Reizen event ben geweest weet ik het zeker, ik GA!
Ik raak aan de praat met een ongelooflijk enthousiast iemand van Native Travel en zij weet me ervan te overtuigen dat alleen reizen in Nepal heel goed mogelijk is en eventueel bestaat ook de mogelijkheid om een reisgenoot te zoeken. Er volgt een heel mooi reisplan dat voelt alsof het op mijn lijf is geschreven. Ik kijk nog wel even naar de wat grotere reisorganisaties, ook zeker niet verkeerd, maar de keus is duidelijk.
Dit wordt mijn reis!
En maak ik deze reis nu alleen? Nee hoor, er heeft zich inmiddels een hele leuke reisgenoot/vriend aangediend die maar een klein kwartier nodig heeft gehad om te besluiten met me mee te gaan op avontuur.
Wat en wie we allemaal tegen gaan komen, geen idee. We hebben er alletwee ontzettend veel zin in en gaan zeker heel veel indrukken op doen.
Dream comes true!!!
We beginnen met een kleine trekking van 4 dagen in de Kathmandu-vallei om er in te komen. Dan gaan we over op het zwaardere werk bij de Annapurna, een trekking van 6 dagen in dat prachtige Himalaya-gebergte.....Dagje rust om even over te schakelen waarna we op weg gaan richting de jungle, wie weet zien we een tijger of een neushoorn. We besluiten de reis met een paar dagen yoga en meditatie, als we dan nog niet helemaal zen terugkomen.........
Heel veel leesplezier!

Alle foto's van deze reis

De reisverhalen van MaRie.op.avontuur volgen

Ontvang een email zodra MaRie.op.avontuur een nieuw reisverslag schrijft.

Reisverslagen

Album bestellen

Bestel van deze reis een prachtig fotoalbum. Hierin staan alle reisverhalen, foto's en locaties van deze reis. Het album wordt automatisch voor je gemaakt zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Maak een fotoalbum van deze reis