Aankomst op IJsland

Nederland, Beverwijk

Het is gelukt!!! We zijn op IJsland, hardstikke warm, zonovergoten en dan loop ik daar in mijn warme joggingbroek......🌞🌀We wachten nog even op de verhuurder van de camper die ons op komt halen. Met hem rijden we mee en halen onze camper op. Hij is niet groot, eigenlijk heel spartaans maar toch ben ik blij dat we niet een grotere hebben, ik weet niet zeker of ik daar mee zou kunnen rijden......πŸ™ˆπŸ˜
Het landschap dat we eerst zien doet wel heel erg desolaat en ruig aan. Het lijkt wel een zwarte droge woestijn. En ik vraag me af of ik dit wel echt mooi vind. Als we dichter bij Reykjavik in de buurt komen wordt het groener en minder leeg. Het begint er op te lijken! De eerste camping waar we zitten is bij Mosfellsbaer. Een kale vlakte met een klein hokje met wc maar volgens Arie moet er een prachtige zonsondergang te zien zijn. Het uitzicht is fantastisch dat is waar. Helaas zijn er te veel wolken voor die mooie zonsondergang . We liggen op tijd in onze slaapzak, heerlijk warm!πŸ˜΄πŸ˜‰