Een dagje Porto

Portugal, Porto

Vandaag een dagje Porto onder begeleiding van onze gids/reisleidster. En wat heeft ze ons een heleboel mooie dingen laten zien. Echt mooie straatjes met verschillende bouwstijlen, heel veel barok maar ook jugendstil kwam voorbij en natuurlijk de cathedraal, het beginpunt van onze camino. Daar hebben we onze stempelkaart opgehaald en dat is niet zomaar iets. Wil je de camino succesvol afsluiten en het bewijs daarvoor krijgen dan dien je toch echt de laatste honderd kilometer minimaal 2 stempels per dag te verzamelen. En ze schijnen daar streng op te controleren.
Een speciale vermelding is ook voor het station, een prachtige aankomst waarvoor je alleen al met de trein naar Porto zou moeten gaan.
Vandaag 19155 stappen gezet. Goeie oefening voor morgen 😊😎

Leuke foto's mam en herkenbaar!! Super mooi en succes morgen :*

Kirs 2023-04-11 20:17:45

Hele mooie foto’s weer👌🏻

Hugo 2023-04-11 21:01:39

Mooie plaatjes van een bijzondere stad. Op naar de volgende etappe blijven lachen en stempelen dus maar grijs.😉