Telgte - ja dat is een plaatsje

Duitsland, Telgte

Vandaag zijn we rond 9:00 vertrokken op de fiets en kwamen er na 2,5 kilometer achter dat we toch de bananen in de auto hebben laten liggen. Omdat we beiden lui van aard zijn besloten we dit te laten zitten, het was de 5km extra rijden niet waard.

We hebben eigenlijk de hele dag gefietst met een aantal kleine pauzes bij bakkerijtjes. Het landschap varieerde van asfaltwegen tot bospaadjes tot zandweggetjes tussen de weilanden maar het was allemaal even mooi. We hebben een hoop oude boerderijen getroffen, waterwerken en andere oude gebouwen.

Uiteindelijk hebben we vandaag 80 kilometer gefietst en zijn we in Telgte terecht gekomen, we wisten allebei niet dat dat bestond en waar het dan lag. Hint: aan de Ems.

Jullie hebben er mooi weer bij. Heel veel plezier samen...

Gerda en Paul. 2023-06-01 08:20:42

Veel plezier en vele lekkernijen eten.

Tineke 2023-06-01 08:34:24

Die Bananen kun je bij terugkomst heerlijk opdrinken. Wat een heerlijke fietstocht en een prachtige omgeving. De douche is inderdaad bijzonder maar wel lekker efficiënt. Enjoy!