Shopping in San Francisco

Verenigde Staten, San Francisco - Union Square

Vandaag was Inouchka jarig en hebben we geshopt in San Francisco. Dit resulteerde in het bezoeken van de Sephora, Macy's, Urban Decay en The Cheesecake Factory, met iets aangepaste volgorde. Na de Sephora zijn we richting de Macy's gegaan omdat de Cheesecake Factory op de 8e verdieping zat en we daar verjaardagstaart gingen eten. Dit is redelijk gelukt. Dankzij mij hebben we 2 kilometer omgelopen en dankzij Inouchka kwamen we uiteindelijk op de juiste plaats terecht. Verder hebben we in totaal iets van 10km gelopen vandaag om overal te komen, gezien we natuurlijk niet de taxi gingen nemen.
Vanavond afgesloten in een restaurantje waar ze boven houtvuur het vlees bereidden. Erg lekker en leuke sfeer, aangeraden door de babbel-vrouw van gisteravond. Omdat ik van vandaag minder foto's heb zal ik voor de vorm nog even de foto van mijn megapizza van gisteren erbij posten, gewoon omdat het kan :-)

Nou Inouchka dan is jouw verjaardag op een heel bijzondere en leuke manier gevierd. Het eten ziet er ook heel apart uit en geen wonder dat jullie 10 km hebben gelopen om de boel weer een beetje te laten zakken :) En nog steeds droog zonnig weer zo te zien. Nog een fijne dag vandaag en dan is morgen de terugreis al weer, dan is die tijd toch weer snel gegaan zeg.

Mary 2015-11-18 07:32:11

Inouchka nog van harte gefeliciteerd namens mij en Nelleke!! Wel lekker zo'n traktatie :-). En die pizza... haha, geen wonder dat jullie die niet opkregen!

Ron 2015-11-18 10:15:55

Dank dank! Vandaag idd ook super weer. Die pizza was alleen voor mij btw :-)