Hiking in Bryce Canyon

Verenigde Staten, Bryce

Vanochtend hebben we rustig uitgeslapen en toen zijn we aan een wandeltocht in Bryce Canyon begonnen. En dat is echt spectaculair. Zo indrukwekkend om daarin te lopen! Geen verdere woorden aan vuil maken, ik zou zeggen: kijk en geniet, deden wij ook! @Hans en Mary: ben benieuwd of jullie nog iets herkennen, wij hebben een deel van de Queens trail gedaan, aansluitend de Navajo trail. Ohja, ik vond het bord met de waarschuwing erg grappig: vallende rotsen kunnen letsel veroorzaken of zelfs de dood. Goed dat dat nog even aangegeven wordt!
Na de Bryce Canyon zijn we nog even gaan rijden naar de Red Canyon, met rode bergen en vervolgens naar Tom's Best Spring. Dat was 11 mile over een onverharde weg om deze spring te bereiken. Mooie velden gezien en veel kuilen ook. De spring viel een klein beetje tegen, zie het plasje op de laatste foto. Gelukkig was ons diner in het plaatselijke "Bryce Canyon Pines" waar de glazen cola jampotten van een liter waren. Geweldig!

Het is prachtig!!! Ik geloof eigenlijk dat wij daar helaas helemaal niet geweest zijn ! Maar wel in de Grand Canyon,

Hans 2015-11-08 21:52:07

Wacht even de rest van de foto's af, internet (en vooral de macbook) was nogal traag.

Bas 2015-11-08 22:11:47

Wauw, wauw, wauw! Echt prachtig!

Charlaine 2015-11-08 22:42:53

Ter overvloede: foto's voltooid. Ohja, fun fact: we hebben nu in totaal al ongeveer 2111 miles gereden, ofwel 3397 kilometer! And counting :-)

Bas 2015-11-09 02:23:58

Indrukwekkend. Hele mooie foto's, en super gave glazen.

Gerda. 2015-11-09 07:01:01

Prachtig zeg! En jemig he, die jampotten!! Hebben jullie ze helemaal leeg gedronken? Groetjes!

Eefke 2015-11-09 08:24:58

Ha, nee niet leeg gedronken, is een hele liter. Ze opperde in het restaurant wel om ze mee te nemen in zo'n papieren beker als bij de Mac. Maw: doggybag voor drinken :-p.

Bas 2015-11-09 15:02:34

Die foto met die weg door die tunnel is wel mijn favoriet!

Ron 2015-11-10 08:34:20

Ja, die was er zelfs twee keer, twee tunneltjes!