Torucon dag 1

Noorwegen, Trondheim

Vandaag was de eerste dag op Torucon, we hebben plaatsgenomen achter de booth en veel verschillende bezoekers gezien en gezellige buren gesproken.

De organisatie is uitstekend en er wordt goed gezorgd voor iedereen. Voor de standhouders was er ‘s middags een heerlijke lasagna voor de lunch en de Medic dame die mij verbonden heeft kwam zelfs nog vragen hoe het nu ging met mijn vinger!

Zoals op de paar foto’s te zien is de Con erg goed bezocht en de sfeer was ook heel gemoedelijk, heerlijk! Overdag is Inoes een paar keer weggeweest om foto’s te maken en haar panel te doen en toen heb ik de wacht gehouden. In twee van mijn rondjes heb ik 2 t-shirts gekocht.

Aan het einde van de dag hebben we roomservice besteld; van hetzelfde menu als van de Skybar, lekker! Als afsluiting nog een borrel gedaan met een aantal buurstandhouders, op aanraden van een Noorse vriendin heb ik een lekkere Talisker Sky whisky gedronken en Inoes een cocktail.
Op naar de volgende dag!

Wat leuk om de Con te combineren met jullie vakantie. Ziet er goed uit deze meeting. Nog een hele fijne vakantie verder.

Paul-Gerda 2019-08-12 15:11:04

Ja, de Con was de hoofdreden om te gaan en daar hebben we nog wat daagjes aan vast geplakt!