Sight seeing en vanavond concert

Ierland, County Dublin

Vandaag zijn we mee gegaan met de hop-on hop-off tour waarbij we uitgestapt zijn bij de Teeling Destillery voor een rondleiding en een tasting. Dit was erg gaaf; deze destilleerderij is gebouwd door twee (jonge) broers die tegelijk de destilleerderij zo ingericht hebben zodat er rondleidingen mogelijk zijn. Het is dus tegelijk een museum in een werkende destilleerderij! Nadien hebben we een korte tasting van 1 glaasje whiskey en een cocktail met diezelfde whiskey gehad, erg lekker!
Daarna zijn we verder door de stad getrokken met de benenwagen en later weer de hop-on hop-off tour. Het was een relaxte dag, afgesloten met een diner in het restaurant van het hotel en natuurlijk het concert!!!

Het concert was gaaaaaaaaf (er zijn niet genoeg a's om dit te benadrukken), hij zingt zo goed, maakt grapjes tussendoor en heeft ruim 2 uur gespeeld inclusief toegift van 5 lange nummers!!! Het heeft het concert van twee jaar geleden dik overtroffen; op enig moment stonden ongeveer alle toeschouwers (naar schatting 40000 man) mee te zingen en de dansen in het stadion!!! Echt geweldig! Na het concert zijn we teruggelopen naar het hotel (2km verderop) en ondergetekende heeft afgesloten met, jawel u raad het al, een glaasje Teeling Whiskey (Small Batch). Wat een geweldig weekend was dit!

Impressive!!

Hans 2018-06-24 12:18:12

Wanneer ga je het verhaal aftypen? ;-P

Ron 2018-06-24 20:43:13

Het was zeker gezellig Bas. We hebben een mooie stad, bij een mooi concert uitgezocht. Top. Dublin is zeker de moeite waard om te bekijken. Nog bedankt voor jullie gezelligheid, en wie weet waar we over 2 jaar naartoe gaan....... :)