Heenreis

Verenigde Staten, Denver

Vandaag zijn we vroeg opgestaan en via Ouderkerk naar Schiphol getogen. We vlogen om 10:00 's ochtends, wat uiteindelijk 10:28 werd. Na een vliegreis van 11 uur kwamen we aan op Houston, Texas. Onze aankomsttijd liep bijna gelijk aan de vertrektijd van onze vervolgvlucht. Ondanks dat deze ook vertraging had vanwege de eerdere tornade op die dag hebben wij hem toch gemist; de rijen bij de immigratie en douane waren erg lang (en uiteindelijk niet echt streng).
Het is wel intimiderend om al die immigratiemedewerkers met een holster met twee pistolen te zien. Afijn, wij uit de rij, en hebben we onze vlucht omgeboekt, waardoor we uiteindelijk niet om 15:45 vertokken uit Houston maar 21:40 lokale tijd. Half sukkelend een vliegreis van 2 uur gemaakt en in Denver uitgestapt, hier was het weer een uur vroeger dus na het ophalen van de auto kwamen we 20m later aan in het hotel, toen was het hier omgeveer 0:45 's nachts, en bij jullie 6:45 's ochtends. Wij hebben dus 24uur gereisd. Een persoonlijk record.

Hoi Bas en Inouchka, wat leuk om te lezen dat jullie al op vakantie zijn. Wij blijven jullie volgen en wensen jullie een hele leuke en mooie reis. Ga er lekker van genieten.

Gerda Looije 2015-11-01 16:25:47

We hadden je appje gelezen, wat een lange tocht! Leuk dat we nu weer via pindat je reis kunnen volgen en de mooie foto's kunnen bekijken. Bas en Inouchka, veel groetjes en heel veel plezier.

mary 2015-11-01 18:05:14

Wat een reis dat zit ook niet mee. Ook geen voorrang gekregen bij de douane dus? Wel fijn dat jullie er nu zijn, dus het genieten kan beginnen!

Ron 2015-11-01 20:59:52

Dank voor jullie reacties! Douane was normaal, en inderdaad, al veel genoten!