Zeilen snorkelen

Jamaica, St Ann's Bay

We hebben ons prima vermaakt in het hotel, zowel vandaag als morgen. We hebben twee Canadezen ontmoet en zijn met hen wezen zeilen op de Catamarannetjes en gisteravond hebben we de Beachparty met vuurspuwers gezien.
Morgen hebben we na enige moeite met de borg en beschikbaarheid gesnorkeld voor het hotel. Blijkt dat je niet ver weg hoeft om mooie dingen te zien. Het koraal is niet het mooiste maar de vissen en andere diertjes zoals zee-egels zijn wel supermooi. Uiteraard heb ik daar helaas geen foto's van gezien mijn telefoon niet zo waterproof is als ik dacht dus die gaat niet meer mee in het water. Morgenavond maken we ons op voor de Luminus Light tour ofzoiets; lichtgevende micro-organismen in het water. Maar daarover later meer! Eerst nog wat random foto's van rond het hotel en iets verder soms.

De Luminus Light tour voor jullie en in Nederland weinig "Light" op veel momenten van de dag, duister en regenachtig. geniet er nog maar even van want na 5 december is deze pret weer voorbij en komen jullie naar ons Kikkerlandje ..... maar natuurlijk nemen jullie de zon mee zodat wij er hier ook van kunnen genieten. Nog veel plezier en mooie dingen beleven en tot vrijdag op Schiphol.

Mary 2013-12-04 16:53:35

Dankjewel, genieten is ook gelukt, zie de rest van de posts op 3 en 4 dec! Zie jullie vrijdag met zon ;-)