Relaxte dag

Jamaica, St Ann's Bay

Vandaag hadden we nog een relaxte dag, het is toch vakantie :-)
Uiteindelijk lang op het strand gehangen, gezwommen, weer kokoswater uit een kokosnoot gedronken, bruin geworden en een cocktail gedronken. Ohja, en we hebben voor de tweede keer gesport in het fitness center waaronder een coopertest van 2,6km van Bas op de loopband.
Morgen of dinsdag willen we gaan zeilen op een van de kleine catamarannetjes van het hotel.

En net als jullie genoot die BIJ ook erg van de cocktail zie ik. Maak ons maar lekker jaloers met al dat mooie weer, prachtige foto's! 2,6 km is toch een makkie voor je, hoewel op een loopband is het weer effe anders dan op een weg of bospad. Ben benieuwd hoe het zeilen met het catamarannetje is (of wordt het een catara-mannetje?)

Mary 2013-11-26 09:06:55

Was inderdaad een makkie, alhoewel met deze temperatuur hier is het toch weer anders dan thuis. Het zeilen was heel leuk, zoals te lezen op de 26e, en gaan we zeker nog vaker doen!