Page en omstreken

Verenigde Staten, Page

Met onze 2e dag in Page hebben we ruim de tijd om rond te kijken. 's Ochtends hebben we de Horse Shoe bekeken met op de terugweg een regenbui. Daarna rondgereden en later nog de Hanging Gardens bekeken (een natuurlijke bron van een rots waardoor er wat extra planten aan kunnen hangen). Tot slot een stuk in een soort Maan/Mars-landschap rondgereden. Blijkt dat je helemaal niet de ruimte in hoeft om Mars te zien!
Ohja: vandaag was het een stuk bewolkter dus minder zonnig maar alsnog een superdag gehad.

Het ziet er allemaal schitterend uit zeg!

Eefke 2015-11-11 08:57:09

Ah ... en jij hebt Inouchka laten lopen en bent er zelf met de auto achteraan gegaan :) Ook al is er wat bewolking dat geeft ook weer mooie uitzichten.

mary 2015-11-12 08:38:25

Haha, ja, maar die foto liet vooral de tomtom zien die vond dat we daar al in het water reden. Dat komt omdat de waterhoogte van Lake Powell ten tijde van het maken van de kaart een stuk hoger stond dan nu.