Van Cheyene naar Cody

Verenigde Staten, Cody

Vandaag hebben we een van de verste routes van de vakantie, 583km. We hadden geen specifieke hotspots om te bezoeken, het enige doel was: naar Cody rijden en genieten van de uitzichten. Dat is gelukt, en hoe! Teveel om op te noemen eigenlijk. We hebben over uitgestrekte vlaktes gereden, waarbij je enorm ver over droge grasvlaktes kon kijken, en recht voor je, zo ver je kon zien, alleen maar snelweg die je nog moest rijden, en soms geen hond of auto te zien.
Op een zeker moment wisselde het landschap zich af, naar meer heuvelig en kwam er ook meer afwisseling tot zelfs bergen. Onderweg door verschillende dorpjes gereden, wat dan een verzameling gebouwen was op een stuk terrein zonder duidelijke erfgrens of iets dergelijks. Echt een beetje zoals dorpjes die je in The A-Team zag. Het gekke is dat het soms lijkt alsof ze niet vooruit gegaan zijn sinds 1980. Sterker nog: er staan soms oude auto's (niet allemaal in goede staat) uit 1950 etc.
De tocht vandaag was erg lang (vanaf 9:00 tot 16:00 met een aantal pauzes) maar ongelofelijk veel gezien, echt zo indrukwekkend! Nu redelijk bijtijds in ons hotel/motel (Super 8 Cody, look it up) en nog even Pindat bijwerken voordat we morgen naar Yellowstone gaan. Daar blijven we twee nachten, en het is mogelijk dat we daar geen internet hebben. Niet getreurd! In dat geval werk ik Pindat gewoon later bij :-).

Fantastisch wat een prachtige foto's! En is dat jullie auto op plaatje 2? Wat een gigantische hummer :-)

Ron 2015-11-03 08:48:35

Haha, die Hummer is een Jeep Cherokee, onze auto :-p. Nog een van de kleinere hier hoor. De meesten hebben zo'n gigantische Dodge of Toyota 'Megagroot' Pickup.

Bas 2015-11-04 04:37:17

en gisteren (vandaag is het hier woensdag) stonden die 2 bijzondere foto's met dat heerlijke eten er nog niet bij ...... smullen!

mary 2015-11-04 07:02:30

Klopt, ik had nog eea geupdate omdat ik toch de tijd had :-) Was inderdaad leuk ontbijt! En zitten nu drie dagen in een hotel van dezelfde keten dus gaan zo zien of dat hier ook weer is :-)