Shopping, sailing

Jamaica, St Ann's Bay

Gister zouden we enkele tours boeken bij de Arke-mevrouw. Toen hoorden we dat die ochtend om 9:30 een (gratis) busje zou vertrekken naar HET Taj Mahal winkelcentrum alhier in Ocho Rios.
Gezien het behoorlijk regende wilden we graag mee maar WAT een fiasco was dat :-). Het winkelcentrum was een ovaal met ongeveer 16 dezelfde winkeltjes met verkopers die je achtervolgden en overal de beste prijs hadden. Het ergste was dat die winkeltjes gerund werden door Iraniers. Kortom een echte toeristen-dump.
Uiteindelijk zijn we er een uurtje geweest, ruim voldoende voor ons.
Later op de dag twee Arke-excursies geboekt en gerelaxed.

Vandaag gingen we na het ontbijt eindelijk zeilen op een klein catamarannetje en dat was erg leuk! Van negen tot tien is er net genoeg zon dat het wel warm is maar je nog niet verbrandt. De man bij het boekingscenter probeerde ons nog een les a 20 dollar aan te smeren maar die hadden we natuurlijk niet nodig met alleen een grootschoot en een roer.
Daarna lekker op t strand gelegen, de grote-catamaran-waterval-party-tour geboekt en nog een kleine catamarn zien omslaan. Al met al: leuke relatexte vakantie inclusief relaxte mensen en vandaag veel beter weer!