Bryce Canyon

Verenigde Staten, Bryce

Vanochtend zijn we goed begonnen met een ontbijt bij iHop, een pannenkoekenontbijtrestaurant wat klaarblijkelijk ook andere gerechten serveert en 24/7 open is. Ontbijt is een erg belangrijk gerecht hier in Amerika. Na het goede ontbijt hebben we het meer overgeslagen; we hebben al water genoeg in Nederland gezien en we moesten verder naar Bryce Canyon. Onderweg beginnen we inmiddels te wennen aan de uitzichten die nog steeds prachtig zijn.
Maar die uitzichten vielen in het niet bij Bryce Canyon! Wat ongelofelijk! Die mooie foto's die we tot nu toe maakten moeten toch plaatsmaken voor deze plaatjes uit de Canyon die absoluut winnen! Echt adembenemend. Deze plaatjes hebben we vandaag gemaakt op de auto-tour die eea vooral van bovenaf laat zien. Morgen gaan we door deze Canyon wandelen zodat we ook closeups kunnen maken.
Wordt vervolgd!

De iHop! :-) Kreeg je ook een thermoskan koffie op je tafel ipv een kopje? De foto's zijn inderdaad geweldig, wat een kleuren! Je blijft je ogen uitkijken.

Nelleke 2015-11-08 08:35:55

Weer een bijzonder ontbijt, dat wordt in Nederland weer wennen :) Wij herkennen de foto's van Bryce Canyon, het is ontzettend genieten van al het moois wat je daar ziet. De sneeuw zagen wij niet en sommige foto's lijken op een plek in Turkije, bijzonder hoor! Het eekhoorntje geniet ook van het lekkers. we kijken uit naar de foto's van jullie wandeling in de Canyon.

mary 2015-11-08 16:56:26

Hebben geen koffie maar icetea besteld, dus dat was geen probleem. 's Avonds wel een grote jampot cola gekregen ipv een glas :-). Dat ontbijt en avondeten wordt zeker wennen! Straks gaan we wandelen en ik wilde jullie alvast niet onthouden dat we in werkelijkheid al 2071 miles gereden hebben, ofwel, 3333 km ! Dat komt door de cirkel-omweg die we de eerste dag in Denver hadden, en de tocht onderlangs Yellowstone ipv door Yellowstone, wat dus veel langer was.