32 ste wandeldag Camino

Spanje, LALIN - Outeiro

De voorlaatste dag voor het groepje waar wij mee optrekken, afstand vandaag 35 km.wederom lopen wij door prachtig landschap, we lopen weer over veel oude wandelpaden, hoe lang deze er liggen is niet te schatten. Onderweg naar Outeiro horen wij op korte afstand constant de auto' s op de N525 rijden richting Santiago, regelmatig heb wij nu bordjes met nog; 37, 25, 22, 19 en nog 17 km naar Santiago. Die laatste afstand moet wij morgen nog gelopen en dat is ongeveer 3,5 a 4 uur te gaan. We komen vandaag langs de Ermita de Santiago in Toboada. Even verderop is de mooie oude Romeinse brug over de Deza daar wij over moeten, zie foto' s. Typisch in dit landschap zijn de wijnstokken die omhoog over een soort pergola geleid wordt en als het waren een soort afdakje vient. Verder was het vandaag prima wandelweer. Een kort verslag vandaag, wij staatmorgen rond 06:00 uur op om rond 06:30 uur richting Santiago te lopen. Wij verwachten rond 10:30 uur daar te zijn, zodat wij de Pelgrimsmis van 12:00 uur kunnen bijwonen en het grote wierookvat kunnen zien slingeren, maar daar lezen jullie morgen alles van. Tot morgen, welterusten, hasta la vista, adios. El Martino.

Wederom prachtig martien om jou avontuur te mogen volgen