12 de Wandeldag Camino

Spanje, Grimaldo - Carcaboso

Afgelopen nacht heerlijk geslapen, We hadden ons verslapen en daardoor ruim 5 kwartier te laat vertrokken. Het was een prima luxueuse adres met een gastvrije eigenarresse. Na 10 km heeft Ann de kuierlatten aangetrokken en was al snel uit het zicht verdwenen.
Nou ik ben in Carcabosso aangekomen, daar is ook alles meegezegd. De laatste 9 km heb ik met de taxi gedaan. Ik zat er helemaal doorheen. Op de blaar van gisteren viel niet op te lopen, dan ga je verkeerd lopen en gaat de heup in onbelans en daar kreeg ik ontzettende pijntjes aan. Ik heb Galisteo nog weten te bereiken, maar toen was de pijp leeg. Ik ga wat rust nemen en ga goed nadenken wat ik verder met de Camino ga doen. Hopelijk is het de bekende terugval, dip, teleurstelling of weet ik wat. Ook het thuisfront om goeie raad vragen en even met Ann overleggen. Wat de uitkomst wordt zien jullie weer wel. Welterusten, houdoe, hasta la vista en adios. El Martino

Kom tinus laat je niet kisten!

Adriano 2015-04-26 17:35:32

Kop op Martino je kan het dat weet ik zeker je hebt er alles voor gedaan een prima voorbereiding dit is een dipje morgen gaat alles weer beter succes.

Jack Belleter 2015-04-26 20:08:06

Hoi Martien, Ik hoop dat je toch als het enigszins toch doorgaat. Misschien als je de blaar goed verzorgt, dat het lopen dan weer gaat. Het zou jammer zijn als je moet stoppen. Groet veel sterkte Tony

Tony van Dongen 2015-04-26 20:35:19

Hoi Martien , kom op he , je laat je toch door zo'n blaar niet op je kop zitten. Neem een dagje rust daarna gaat het vast weer beter , waren dokter Kees en z'n assistent nu maar in Spanje. Nogal ver om even over te komen . We reken op je zet door . We leven met je mee hier in Gastel. Groeten Gerda en Toine

Gerda en Toine 2015-04-26 20:39:26

dit maakt elke pelgrim mee vroeg of laat, Martino. Misschien een dagje rust en weer rustig aan opstarten. We leven met je mee en duimen voor je

Chris en Marijke 2015-04-26 22:13:49

Dit overkomt de beste, een dipje. De blaar goed verzorgen en gun jezelf een dagje extra rust. Daarna met frisse moed weer verder, jou kennende ga je dit afmaken, je kunt het. Groetjes Marianne en Sjef.

Sjef en marianne 2015-04-26 22:43:18

Jouw lijf eist nu je aandacht, de blaar in eerste instantie. Is een korte time out mogelijk? We leven met je mee bij de SW! Sterkte morgen!

Ad de Koning 2015-04-26 23:01:44

Goeden morgen .Kom Martin even recupereren, en in een rustiger tempo verder. Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd (sterkte kanjer)

rien rijsdijk 2015-04-27 09:09:49

Kom op , Martien. Laat je niet op je kop zitten door een blaar en een dipje. Je kunt het , effen doorbijten, en wat rustiger aan doen. Succes ermee.