Tweede dag in Sevilla

Spanje, Sevilla

De eerste nacht redelijk geslapen. Eerst opzoek gegaan naar een leuk eetgelegenheid om te ontbijtten en koffie te drinken. Die zijn er meer dan voldoende voor handen en zeker niet duur, voor 3:00 euro kun je al redelijk ontbijtten. Daarna zijn wij de stad in gegaan. Als eerste de kathedraal bezocht en gezocht waar wij de Credencial den Penegrino op konden halen, dit is de stempelkaart die je nodig hebt tijdens deze tocht. Daarna terug naar de kathedraal voor onze eerste stempel, zodat wij dit morgenochtend niet hoeven te doen. De reis is dus begonnen, ook de eerste gele pijl al gevonden bij de kerk, zodat wij weten waar de tocht begint, zie foto. Verder nog mooie bezienswaardigheden bezocht, onze Adrie, Ine, Ella en Frans zullen wel e.e.a. herkennen vooral Place des Spanja was indrukwekkend. Ook was er nog een protest van ouderen bij een regeringsgebouw, uiteraard heb ik hun gesteund, hier is het ook slecht gesteld met de oudjes! Zie foto's. Nu nog wa rusten en een leuk restaurant opzoeken en daarna slapen en dan gaat
het eindelijk beginnen. Tot morgen weer, hasta la vista, adios. El Martino

Hoi veel wandelplezier morgen. Al zal het wel warm zijn. Hier is het vandaag ook 20 graden. Maar bij jullie nog warmer heb ik begrepen. Groet Tony

Tony van Dongen 2015-04-14 18:30:52

En Martien, heb je nog sinaasappels gebogerd. Ze waren wel heel erg zuur toen wij er waren.

Frans 2015-04-14 18:31:26

een hele voorspoedige camino toegewenst uit Cheltenham.

Chris en Marijke 2015-04-14 19:38:09

Nou hier begint de warmte al aardig door te komen, zal bij jullie niet anders zijn! Succes met de start!

Ad de Koning 2015-04-14 20:15:46

Fijn dat we je kunnen volgen martien wat een prachtige omgeving

Rian nuiten 2015-04-15 10:05:50

martien veel wandel plezier en we blijven je volgen hoor, groetjes rien en anneke.