7 de wandeldag Camino

Spanje, Villafrance de los Barros - Torromejia

Vandaag heel weinig te melden, het ging prima met het wandelen. Onderweg waren het hele lange stukken met allemaal eindeloos allemaal druivenstokken en olijfbomen. Ik heb behoorlijk door kunnen wandelen, omdat het ligt glooiend was. Uit deze streek komt wel heel veel tafelwijn vandaan. Dus vindt men hier veel bodega's, waarvan er een een schuimwijn produceert onder de naam Via de la Plata met als bekende Vino de Pitarra. Morgen ga ik naar Merida, dit is een behoorlijk grote stad. Dit is het weer voor vandaag.
Gelukkig is voorlopig rond de spontane bloedneus bij Ellie alles weer stabiel, hopelijk blijft het zo. Nog een weekje extra beperkingen en dan is het hopelijk weer helemaal in orde. Tot morgen, welterusten, hasta la vista, schisma. El Martino

Oke martinos weer helemaal bij ik blijf volgen hoor elke dag harstike leuk om te weten wat je allemaal beleeft asta la vista Rian en Eric

Rian nuiten 2015-04-21 18:07:37

Respect Opa

michel 2015-04-21 20:36:37

Poeh,42 km ! kanjer! Groeten uit Rhoon

Chris en Marijkr 2015-04-21 21:49:28

wat moet dit een onvergetelijke ervaring zijn! Geniet ervan en wat mooi om je verhalen te lezen.