23 ste wandeldag Camino

Spanje, Rionegro del Puente - Asturianos

Over vandaag valt niet veel te schrijven en te vertellen. Wel nog over gisterenavond de voetbalwedstrijd, wat een wedstrijd en gezellig dat het was in de bar. Hij zat helemaal vol met ongeveer 25 personen, spanjaarden, duitsers, franse, zwitser en 2 Nederlanders. De uitslag was helemaal terecht en die Messi kan toch voetballen, het is een fenomeen en een kunstenaar in het vallen is hij wel een beetje. Jammer dat Robben niet mee deed. Dan over de Camino, vandaag liepen wij in het begin over grote open vlaktes, het leek wel steppenachtig met veel verschillende soorten hei en mooie gele brem. Onderweg liepen wij door verschillende hele kleine plaatjes zoals; Mombuey, Valdemerilla, Cernadilla hier troffen wij veel oranje klaprozen aan (zie foto ) San Salvador De Palazuelo, Entrepenas en wij slapen in het volgende plaatsje Asturianos. Ons slaapadres telt 6 slaapplekken en bevindt zich in de gemeentelijke sporthal. Alle gemakken zijn voorhanden, dus dit is weer prettig geregeld. Vandaag hebben we 28 km gelopen en het ging allemaal weer van een leiedakje.
Het was prettig wandelweer, lichtbewolkt met een lekker zonnetje van vroeg af aan, we waren vandaag al om 07:30 uur vertrokken en kwamen om 13:45 uur aan bij de sporthal. Dit was het alweer voor vandaag, ik ga lekker genieten van het zonnetje en de vrije tijd. Vanavond vroegen naar bed want gisterenavond was het eigenlijk te laat voor een pelgrim. Tot morgen, houdoe, welterusten, hasta la vista, adios. El Martino.

Hou vol. De laatste lootjes Ik lees met veel plezier jouw verhaaltjes. Wat extra's erbij verzinnen en je kunt een boek uitbrengen van deze mooie wandeltocht.