Eerste dag in Sevilla

Spanje, Sevilla

Rond 11:00 uur vertrokken uit Oud Gastel.
Ellie heeft mij weggebracht naar Eindhoven Airport.
Ann en Greorg waren er nog niet en ben verder doorgelopen naar de intjec balie en afscheid genomen van Ellie voor ruim zes weken. Alles verliep erg vlot bij de balie. De tas controle verliep wat stroever, ik moest mijn gehele rugtas leegmaken, omdat er een te groot zakmes in zat dat ik destijds had gekregen van Politie Halderberge en moest deze achter laten bij de douane en ben het nu kwijt. Het ergste was dat ik opnieuw mijn tas in moest laden. Inmiddels waren ook mijn beide reisgenoten gearriveerd en gelijk kennis gemaakt met Greorg. Om 14:00 uur mochten wij het vliegtuig in. In het vliegtuig kwam ik naast een echtpaar uit Someren te zitten en de Mevrouw begon gelijk tegen mij te praten over bovenstaande, want zij had het ook gezien dat ik mijn tas leeg moest maken. Beide gingen ook naar Sevilla om een week te wandelen in de bergen. Zij gaan regelmatig op vakantie om in het hoge gebergte te wandelen en waren erg geintresseerd in mijn voetreis. Wij hebben zo over het wandelen zitten te praten dat wij moesten stoppen, omdat de daling al werd ingezet. Rond17:10 uur landen wij veilig en wel op Spaanse bodem. Na een busreis van 10 km kwamen wij naar wat zoeken aan bij ons Hostell voor de komende twee nachten. Rond 20:00 uur zijn we een Restaurant gaan zoeken om onze buiken te vullen en de dorst te lessen, het was 30 graden toen wij in Sevilla aankwamen. Inmiddels weer terug in het Hostell en ga ik de eerste nacht door brengen op Spaanse boden en er zullen er nog vele volgen!
Tot morgen, houdoe, hasta la vista, adios en welterusten.
El Martino

Gaaf! Weltrusten eej patje!

Leonie 2015-04-13 23:45:51

Heel veel wandelplezier en succes Martien

Patricia Vissenberg 2015-04-14 05:36:26

Hoi Martien, Leuk om te lezen hoe je reis tot nu toe is. En ja controles op vliegvelden zijn tegenwoordig heel streng. Wandel met plezier ook aan je reisgenoten. Groet Tony

Tony van Dongen 2015-04-14 07:01:52

Heel veel succes en vooral veel plezier en geniet ervan Gr. Susan

susan mouwen 2015-04-14 07:39:04

Zet um op ....veel plezier en wandel ze x

lia de keijzer 2015-04-14 08:54:00

Goede reis Martien en voor jou en Ann en tot een volgend bericht.Geniet van de voetreis!

Ad de Koning 2015-04-14 15:49:15

Martien, heel veel succes. Jouw reis brengt mijn gedachte terug aan de fietstocht die ik zelf heb ondernomen in 2004 vanuit Nederland naar Santiago. Geniet ervan en we zullen jouw verslagen volgen. Esther, Izzy en Johan

Johan 2015-04-14 18:53:00

succes en veel wandel plezier

Ad Brouwers 2015-04-14 19:28:06

Geweldig dat je dit doet heel veel wandel plezier !! Leuk om de verslagen te volgen.groetjes Elvina en Michel