13 de dag Camino

Spanje, Carcabosa - Aldeanueva del Camino

Koningsdag in Nederland.
Voor de Camino wandelaars is het vandaag weer een grote oversteek van ruim 38 km met grote hoogte verschillen.
Voor mij is het een rustdag i.v.m. blessure en even niet meer zien zitten en daardoor naar huis willen gaan, gelukkig heb ik deze beslissing niet genomen.
Ik kan van alles gaan verzinnen voor een excus maar dat laat ik maar achterwegen. Het voornaamste is om nu minstens 1 dag goed te herstellen. Inmiddels aangekomen in Aldeanueva del Camino met een taxi. Ook al een slaapplaats gevonden bij Aubergue La Casa de mi Abuela. Kleren wassen van gisteren en lekker douche en verder kwartier maken en blaar en heup verzorgen en proberen te slapen voordat iedereen weer arriveerd. Het is vandaag ook wisselend met het weer. Soms een hel blauwe lucht en dan dreigt het weer om te gaan regenen. Het plaatsje en albergue ziet er verzorgt uit, twee dames zijn ijverig aan het poetsen om iedereen weer te kunnen ontvangen in de loop van de dag. De middag siesta heeft goed gedaan, lieverlee melden de eerste pelgrims zich weer bij de albergue en gaan de dagelijkse beslobberingen weer plaats vinden. Douche, kleren wassen, bed in order maken, rusten en eten. Ik hoop dat alles mij een beetje helpt om de draad weer op te pakken. Dat was het alweer welterusten, tot morgen, hasta la vista, adios. El Martino

Hoi martien hoop dat je goed herstelt en dat je je reis voort kan zetten hou je taai groetjes Rian

Rian nuiten 2015-04-28 11:40:17

Kom op ouwe bikkel! Goed herstel en veel succes!

Toon 2015-04-28 13:40:05

he Martien kom op je kan het je ben nu al zo ver niet op geven hoor ,komt allemaal weer goed goed herstel en veel plezier