Nog meer chillen (in een bubbelbad)

Argentinië, Cacheuta

Omdat er geen tours naar de Andes gingen en we de stad en de wijnvelden al gedaan hadden, besloten we vandaag na het uitchecken met backpacks en al in de lokale bus naar Cacheuta te stappen. Dit ligt in de bergen op een uurtje rijden van Mendoza en hier zijn hotsprings. Een middagje bubbelen leek ons wel wat voordat we 's avonds aan onze monstertrip van 36 uur naar Puerto Madryn zouden beginnen. De hotsprings waren inderdaad heerlijk warm en relaxed. Totdat de invasie van zo'n 150 schoolkinderen begon haha! Hebben wij weer! Die hadden blijkbaar schoolreisje. En deze (niet al te grote) baden zijn blijkbaar het enige 'zwembad' hier in de omgeving. Ze hadden in ieder geval pret! Wij moesten niet al te lang na hun komst toch alweer weg om op tijd terug bij de terminal in Mendoza te zijn.

Om 20u zijn we in de bus gestapt naar Buenos Aires om daar met een vertraging van 1,5 uur de volgende middag aan te komen. Hier hadden we toen nog 2 uurtjes tijd om wat te eten en de tickets voor de volgende rit op te halen. De volgende dag (inmiddels zaterdag) zijn we eind van de ochtend in het noorden van Patagonië aangekomen voor de laatste belangrijke stop van onze reis: Puerto Madryn!

Troffen jullie dat net weer, maar ja dat overleven jullie ook wel. Je bent in ieder geval bij de hotsprings geweest, die zie je hier niet dus ook dat kan weer in de pocket!!!

Wies 2015-08-11 18:46:40

Haha, lekker druk bij die bubbels dus! Wel even heerlijk ontspannen lijkt me. En die 'el rapido' was helaas niet zo rapido, maar gelukkig kwamen jullie toch op je bestemming aan. Geniet nog even!

Nelleke 2015-08-11 20:25:24

Altijd lekker in de winter een warm bad. Het lijkt me, als ik het zo lees, op Scheveningen tijdens deze, in Nederland tenminste, hete zomer: dus de bekende mierenhoop. Groetjes, Maria