Chillen in Mendoza

Argentinië, Mendoza

Vandaag zijn we na een nachtje bussen in Mendoza aangekomen. Nadat we ingecheckt waren, zijn we gewapend met een plattegrond de stad in gegaan om wat highlights te bekijken. Nu zijn de Zuid-Amerikaanse steden niet zo spectaculair dus het zijn vooral wat pleintjes en parkjes om te bekijken. Mendoza heeft daarentegen een immens park dat bijna net zo groot is als de rest van de stad. Daar zijn wij heen gewandeld en toen de zon doorbrak en het nog heerlijk warm werd, zijn wij daar lekker neergestreken voor een goede 1,5 uur. Genoten van het mooie weer en wat spelletjes gespeeld. In dit park recreëren en sporten de Mendocinos volop dus er was ook voldoende vermaak om naar te kijken. Wij hebben ons prima vermaakt vandaag!

Gewoon even lekker luieren is zeker ook niet verkeerd. Alleen maar even genieten van de omgeving is ook fijn.

Wies 2015-08-11 18:24:22

Wat is dat nu: ben je in het park waar mensen gaan sporten en wat zie ik dan op de foto: twee paar benen en blote voeten die echt niet aan het sporten zijn. Ik dacht dat jullie als globetrotters wel even energiek bezig zouden zijn om de stijve ledematen weer soepel te krijgen. Maar goed: het is natuurlijk ook wel vakantie. Groetjes