Start van onze rondreis door India en Nepal

India, delhi

In de categorie voorpret plaats ik alvast een pinnetje in India! Vanaf 30 juni ga ik een 22 daagse rondreis maken met Marieke door India en Nepal!

Je kunt nooit te lang plezier hebben ivm je vakantie. Lekker vroeg beslissen geeft een lange voorpret, 22 dagen is ook geen korte vakantie en dan volgt nog een hele tijd van vertellen, foto's uitzoeken en een fotoboek maken. Volgens mij komt het helemaal goed met die vakantie van jou. Hopelijk kunnen we via de site weer een beetje meegenieten. Altijd leuk

MenM 2012-03-15 17:46:36

Je hebt de pin bijna op een enorme rotonde gezet als je inzoomt op de foto! ;-)

Guus 2012-03-16 09:19:22

Ja geniet er maar vast van, voorpret is heel leuk en alvast het eerste deel van de vakantie. Wordt vast een mooie reis voor jullie samen!!!

mama 2012-03-19 12:16:38

Kom ik weer als mosterd na de maaltijd! Nu zijn er al 3 weken van de voorpret voorbij. Maar op het moment supreme ben ik alert. Ik ga ook alvast mee in de voorpret. Dus: fijne vakantie Sanne.

diny 2012-04-09 18:20:53

Ha Sanne, heb je je duikspullen al ingepakt? ;-) Goede reis en heel veel plezier!

Nelleke 2012-06-28 10:02:11

Duikspullen zouden best van pas komen met die moesson hier ;) Toch niet zo'n slecht idee van Ron haha!