Duiken op Koh Tao

Thailand, Koh Tao

Een kleine week zijn we naar Koh Tao gegaan. Uiteraard hadden wij de beste tijd uitgekozen om daarheen te gaan.. not! Met noodweer op de catamaran naar het eiland, gevold: 80 procent was ziek.. including me me me!! Een groot succes dus. De eerste paar dagen niet zo'n best weer gehad, moesson tijd aan de oostkust van Thailand. In deze dagen hadden wij onze duikcursus dus waren we toch veel in het water. Elke keer als we in de zee gingen duiken was het echter droog dus dat was wel fijn, hadden we onder water tenminste ook nog een beetje zicht. De tweede dag viel dit zicht trouwens wat tegen, maar ach.. who cares... na hard en lang studeren (kuch) en uren van training.. hadden we na 4 dagen ons duikbrevet in handen! Het weer knapte toen nog wat op dus hebben we nog lekker 2 dagen genoten aan het mooie strand.

PS. De onderste rij foto's van het duiken zelf zijn van de tweede duik van Karen op Koh Phi Phi. Tijdens het duiken op Koh Tao hadden we geen onderwatercamera. Maar het geeft wel een leuk overzicht van wat het duiken inhoudt en hoe prachtig de onderwaterwereld is.