Aangekomen in Buenos Aires

Argentinië, Buenos Aires

Hola! Que tal?

Na maanden van voorpret was gisteren dan eindelijk de dag waar Eefje en ik naar uit hebben gekeken: De grote reis naar Argentinië! Nadat we op schiphol waren afgezet door de ouders en vriend van Eefje kon de trip dan echt beginnen. Een korte stop in Londen stond op de planning, en vervolgens een langere stop in New York City. In Amerika moesten we het land echt even in en uit om vervolgens opnieuw in te checken op de vlucht naar Buenos Aires. De skyline van New York konden we in de verte zien vanaf JFK en later met opstijgen nog wat beter toen die helemaal verlicht was. Wie weet kunnen we op de terugweg nog even cityhoppen, en zo niet dan was dit toch al leuk! De langste vlucht was die van NYC naar Buenos Aires, bijna volledig een slaapvlucht. Ik heb zo'n 3,5 uur kunnen slapen, wat voor mijn doen in een vliegtuig best een prestatie is ;)! Rond kwart voor 11 's morgens zijn we in Argentinië geland na ook weer een rustige vlucht. Dat waren ze trouwens allemaal. Steeds wel wat te laat vertrokken maar veel tijd werd in de lucht weer ingehaald. We zitten nu in Art Hostel in de wij San Telmo (zie pin). Een gedeelde kamer met nog zes anderen. En het hostel doet zijn eer aan, alle muren hebben grafiti en het is een levendige chaos van nationaliteiten. Vanmiddag zijn we gelijk met een 'free walking tour ' meegegaan waarbij we direct een heel stadsdeel verkend hebben onder leiding van een vrijwillige gids. Hij wist veel te vertellen over de architectuur van de stad. 'S avonds zijn we aan de 'docks' wat gaan eten en daarna (nu) zijn we afgetaaid in ons stapelbedje.... toch best vermoeiend zo'n lange reis ;)! Nu maar afwachten hoe laat de rat van de kamergenoten 'thuis' komen ;)!

Welterusten!
Saludos!

Eefje en Sanne

Leuk om jullie ervaringen zo te lezen. Leuk hostel ook! Geniet ervan daar.

Teun 2015-07-23 16:04:07

Ziet er leuk uit met die graffiti! Voor het onderste bunkbed moet je alleen geen claustrofobie hebben ;-) Veel plezier!

Nelleke 2015-07-23 16:34:17

Fijn, dat de reis is meegevallen. Leuk hostel. Mooi, dat we op deze manier jullie kunnen volgen. Veel plezier. We kijken uit naar het volgende bericht.

Len en Jan 2015-07-23 18:22:56

Cool om jullie reis te volgen en alvast wat foto's te zien. Geniet ervan! Groetjes, Jurgen, Bregje, Noor

Bregje 2015-07-23 21:20:29

Hoie, ik was blij verrast dat ik jouw verslag per ongeluk tussen de andere pins vond. Ik volg iemand anders op pindat en zag jouw naam ineens. Leuk om te lezen en de foto's te zien. Dat jullie na de reis nog energie hadden om een soort van stadswandeling te maken!?. Volgens mij zijn jullie als een blok in slaap gevallen ondanks alles en iedereen om je heen. Mooie reis en ik hou pindat nu natuurlijk goed in de gaten. Groentjes, Maria en Martien

MenM 2015-07-23 21:34:14

Nou dames, lekker bezig blijkbaar. Nachtrust kunnen jullie misschien wat inhalen in de nachtbus. Goede reis verder.

Len en Jan 2015-07-24 09:24:07

wel een late reactie maar we zijn inmiddels weer in de lucht. Voor zover we nu vernomen hebben vergaat het jullie goed en zien jullie veel. Geniet ervan en tot het volgende bericht. X

Mam 2015-07-26 14:07:43

geweldig Sanne! ik wist niet dat je op pindat zat. Meteen al indrukwekkend (al is het alleen hoe vlot je de reis doorstaan hebt). En ik ben het met iemand eens: dat onderste claustrofobische bed! Veel plezier samen en genieten maar.