Bangkok

Thailand, Bangkok

Na Siem Reap zijn we doorgereisd naar Thailand waar we woensdagavond zijn aangekomen in Bangkok. Afgedropt bij het beroemde en beruchte Ko San Road en hebben in de buurt hiervan een goed hostel gevonden. De eerste dag hebben we traditiegetrouw weinig gedaan en lekker op ons gemak rondgekeken. De tweede dag wat cultureel verantwoorder gedaan en het Grand Palace en Wat Pho bezocht. Dit laatste is een tempel met de grootste rustende boeddha ter wereld. Het gevaarte is 46 meter lang en 15 meter breed.. wow!
Zaterdag hebben we in de middag een fietstocht geboekt bij Co van Kessel Bangkok Tours.. jaja een echte Hollander. Met een groep Nederlanders en ook 2 Belgen gingen we op pad. We hadden 1 gids en 1 assistent mee die de weg wezen en dergelijke. Helemaal door China Town gefietst en aan de andere kant van de rivier door Bangkok's Country Side.. je komt echt op plaatsen waar je zelf nooit naartoe zou gaan en krijgt echt een goede indruk van het echte leven in Bangkok/Thailand.

Bij de volgende pin meer foto's van Bangkok en de fietstocht.